jävla skit

Jag vågar inte skriva för verkligt. Det gör för ont och jag raderar det direkt efter.
Jag känner mig sviken, omskakad.
De senaste dagarna har varit väldigt negativt laddade.
De har rört upp mycket känslor i mig, känslor jag trodde jag glömt hur de kändes.
Jag är arg nu. Och så vet jag att det väntar ännu fler tunga dagar.
Jag hoppas bara jag kommer ur detta med hedern i behåll. Men det känns svårt.
Allting har gått så fort. Och dagarna är inte enkla att gå igenom.
Jag är trött på det mesta nu. Trött på rädslan, trött på besvikenheten, trött på sorgen.
Jag vet ärligt talat inte hur jag ska komma ur detta denna gången.
Om det går att komma ur hel.
Det känns svårt.
Varenda cell i mig skaver. Känslan av att vara fel är påtaglig.
Allting kom samtidigt. Det gör mig rasande.
Ska ut några minuter i solen nu.. innan jag återvänder till mitt mörker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0