Du kan gråta mitt på gatan, men jag glömmer aldrig bort vad du gjort

Är egentligen alldelles för trött för att skriva.
Men det är så mycket i mitt huvud. Ska flytta. Ska bo själv. Ska betala räkningar, fixa avtal, kolla upp grejer. Och samtidigt vara duktig på jobb, träffa vänner och vara social och rolig med dem och så ska man hinna med att festa samt att förhoppningsvis hitta en kille någon dag. Finns mer på min lista, men jag orkar inte tänka längre.
Blev lite orolig sådär efter en viss händelse så nu är jag inte så värst glad. 


Hoppas att jag kan finna frid någongång. Men hoppas bara inte det är i döden.
För jag har konstant en inneboende känsla av otillräcklighet, osäkerhet och amvbivalens.
Jag går igenom allting i mitt huvud om och om igen, tror jag säger fel saker och att hela jag är fel.
Det sker omedvetet. Och jag vet inte riktigt var min osäkerhet kommer ifrån. Höga krav. Dålig självkänsla. Men orsakerna till detta då?
Jag har dock blivit otroligt mycket bättre än vad jag var tidigare. Hoppas det fortsätter så :)

Ska sova nu, hoppas jag vaknar och känner mig lugn och glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0